2020. feb 25.

Csukás István - és egy korszak emlékére..

írta: civilhang
Csukás István - és egy korszak emlékére..

A napokban a kis-unokámnak kerestem könyvet az egyik könyvesboltban.
Nagyon szereti a meséket és a könyveket, s bár még nincs három éves külön könyves szekrénye van, telis-tele csukas51.jpgmesekönyvekkel.
Gondoltam megörvendeztetem valamivel, amit még nem ismer.
A Csukás könyvek polcánál kötöttem ki, s át is lapozgattam az összes ott-lévő könyvét. Nem is vettem észre mennyire szalad az idő, mert visszarepültem a múltba, amikor még fiatal anyaként azóta "komoly" felnőtté vált gyermekeimmel barangoltunk Csukás István varázslatos, mély emberséggel és humorral teli mesebirodalmában.
El is határoztam, hogy amennyire a pénztárcám engedi szépen sorjában egy külön polcot szentelünk majd Blanka könyves-szekrényben a meséinek.
Az Ő távozásával elhatározásom fogadalommá vált... Isten áldja haló porában is - szokás mondani, de Ő velünk marad meséiben és verseiben amíg a világ-világ.

(F.M.)

Szólj hozzá