2016. dec 06.

Bárányból farkas, avagy korunk csodája

írta: civilhang
Bárányból farkas, avagy korunk csodája

letoltes.jpgAzt mondják, a birka a legbéketűrőbb, jámborabb állat. Biztosan igazuk van az állattudoroknak. Arról azonban nem beszélnek, hogy csodák csodája, bizonyos környezeti ártalmak esetén lehetséges a legbéketűrőbb állat különleges mutációja, melynek során farkas válhat belőle.

Valahogy így érzem magam én is. Világ életemben jóra törekvő, megértő, béketűrő és jámbor hívő állampolgár voltam. Mostanában azonban egyre inkább a lázadás, a felháborodás, a jogosnak érzett harag jeleit tapasztalom magamban.

Már nem vagyok jámbor és béketűrő állampolgár, és nem tudok hinni a szépen megfogalmazott ígéreteknek és kormányzati szólamoknak.

Pedig – higgyétek el nekem kedves barátaim – én nem akartam birkából farkassá válni! Ennek csak a halmozódó politikai -
közéleti környezeti ártalmak lehetnek az okai. Tudósok állítják, hogy ha ezek túllépik az isteni rend által bekalkulált tűréshatárt, sajnálatos mutációk következhetnek be.

Döntenem kellene, hogy feloldjam magamban ezt a különös identitászavart! Melyiket is válasszam? Létezhet kompromisszum is?

Nem tudom, de keresem a választ, ha tudtok, segítsetek!

A megoldás talán mégis azoknak a bizonyos környezeti ártalmaknak a kiküszöbölése lehetne…

 

Szólj hozzá